vrijdag 20 juli 2018

DDBD vouwertje

bij DDBD hebben ze nogal eens bijzondere vouwkaarten.
Bij de workshop wil één van de dames vaak graag even een keertje een voorbeeldje zien
 zodat ze er zelf verder mee kan stoeien.
Die dingen zijn vaak echt hele puzzels als je ze zo ziet zonder voorbeeld.
Dus ik begrijp dat wel.
Van deze mal had ik al eens eerder een kaartje gemaakt 
en toen heb ik er ongelooflijk op lopen vloeken. 
Toen namelijk design papier gebruikt met een duidelijk 
"onder en boven"en dat was niet slim.

Nu lekker simpel kan niet misgaan zelf kleuren met inkt en stencils en stempeltjes. 
En als je dan gaat knippen dan gelijk even een aantekeningetje maken achterop 
welk deeltje je geknipt hebt.
Het maakt het een stuk beter te controleren wat waar moet komen :-)
Dichtgevouwen zie je de voorkant en ook de enige twee stukjes gewoon design papier


Ik heb de verschillende delen opvolgend geknipt 
dus uit één stuk van het gestempelde en geverfde deel. 
Maar omdat het verschillende paneeltjes betreft en er veel verschillende stenciltjes en kleurtjes zijn gebrukt is dat niet echt noodzakelijk.



Omdat de dame in kwestie van elfjes houdt, een plaatje van een bloemen elfje gekozen.
En om alles een beetje bij elkaar te laten passen een beetje glimmer spray over alles heen gedaan.
Zeker deze kleur vind ik zelf erg mooi (Aqua)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten