donderdag 19 juli 2018

Kerst be challenge juli augustus

Bij be challenged hebben ze iedere keer een patroontje. 
Als je dat volgt mag je het aankleden zoals je wilt.
Nu had ik heel mooi kerstpapier binnen gekregen en dat wilde ik wel gebruiken. 
Alleen dat paste niet lekker en dan wist ik niet wat ik aan de binnenkant wilde. 
Tja soms verzin je het leuk en loopt het anders.
Nu had ik ook het papier met de luchtballon al een tijdje liggen.
Dat samen met allerlei ander papier van allerlei lijnen bij elkaar.
Echt het is een bij elkaar geraapt zooitje maar het past wonderlijk wel.
 
 
 

Er moest iets los inzitten als een tag of een label of natuurlijk een losse kaart.
Daar heb ik dus enkel het plaatje als een soort los kaartje voor gebruikt


Vond dat al zo leuk dat dat geen andere opsmuk nodig had.
Het bandje heeft geen andere functie dan dat het om de kaart zit. 
de kaart kan niet open gevouwen of zoiets.
Ik vond het enkel leuk om er een bandje om te doen :-)


De achterkant van het binnen "kaartje" is leeg gelaten. 
Misschien dat ik er nog iets opstempel of er een boodschap op zet. 
Dat bedenk ik wel tegen de tijd dat de kerst gaat aanbreken.

De bloemetjes zijn gemaakt van losse witte bloemen 
die ik gekleurd heb door middel van Nuvo shimmer powder. 
Super leuk spul en nu weet ik ook dat het leuk is om bloemen mee te kleuren :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten