zondag 22 juli 2018

kleurtjes tag

Voor een challenge kregen we een kleuren palet als opdracht.
Dat zijn ongeveer de leukste/makkelijkste opdrachten.
Je kunt er namelijk alles van maken wat je wilt en hoeft je enkel aan die kleurtjes te houden.
En dit zijn nog hele makkelijke kleurtjes ook die ik zelf al veel gebruik.
 

Nu is een heel lief vriendinnetje van manlief en mijzelf jarig
 en dat kwam dus goed uit. Dus voor haar deze gemaakt.



Het envelopje is een DDBD mal. En daar past precies een kado kaartje in.
Veel leuker dan gewoon geld geven en zo in zo'n envelopje ziet het er ook nog feestelijk uit.
Het kadootje bedeltje gebruik ik vaak bij kerst 
maar is natuurlijk ook gewoon een kadootje.
En die krijg je ook met je jaardag.




De stansjes van de mini labeltjes vond ik eigenlijk een beetje stom. 
Gewoon omdat ik eigenlijk niet zo goed wist wat ik er mee zou moeten.
Tot ik ze overal en nergens gebruikt zag en op zulke leuke manieren.
Dus toch maar aangeschaft en net binnen gekregen en nu hier op zowel de envelop als op het plaatje gebruikt. Ze zijn echt wel schattig maar moet er wel ff aan wennen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten