woensdag 17 mei 2017

Cheerful Sketches Mei

Bij Cheerful Sketches Challenge Blog hebben ze een super eenvoudige sketch dit keer.

http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2017/05/challenge-mei.html

Eigenlijk vind ik dat veel moeilijker om er dan een leuke kaart mee te maken.
Het wordt dan al gauw te simpel of juist zo opgesmukt dat je de originele sketch niet meer kunt zien.
Maar die cirkel, DAAR wist ik al gelijk iets mee.
Dus net zo lang zitten broeden en puzzelen tot er een (vind ik) leuke kaart uit te voorschijn kwam.



Alleen dat op zich vond ik te saai.
Daarom kan het vierkant via de gekleurde band naar de zijkant worden omgeklapt. 
En daar krijg je  een verrassinkje.





De tekst links is met handlettering gedaan. Het ziet er niet helemaal perfect uit maar dat doe ik nu eenmaal niet iedere dag.
Het plaatje is er eentje van Syta van Gelderen en die vond ik voor deze echt wel passend.
Want wat is er nu lekkerder bij een donut dan koffie?


De lettertjes zijn helemaal met schaduw gedaan en dat was nog wel ff een priegel werkje maar maakt ze wel mooier én leesbaarder.
Nu eens kijken wat ze er daar van vinden :-)


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en grappige kaart. dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassende kaart en wat knap om dat zelf te handletteren!
    Dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een hele mooie kaart geworden en zo leuk om onze sketch er in terug te vinden.
    Bedankt voor je deelname aan de mei challenge van Cheerful Sketches.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen