zaterdag 3 juni 2017

High Tea vejaardag

Vandaag was Wil jarig. Een lieve vriendin van mijn schoonmoeder. Wij mochten dat ook mee vieren.
Maar wat geef je nu iemand die 81 wordt en waar je niet echt veel van weet.
Nu geniet ze altijd van de uitstapjes. Haar dochter en schoonzoon nemen haar en mijn schoonmoeder vaak mee naar buiten of halen een kopje koffie en iets lekkers en dat doen wij ook geregeld.
Een HighTea leek ons dus wel een goede, lekker op een terras van onze favoriete brasserie.
Beetje buiten, beetje wat drinken. 

En dus heb ik een kaart gemaakt. Als een soort "te goed bon".



Het op de foto krijgen van zo'n model bleek echter nog wat ingewikkeld.  
Het is dan ook pas dat ik andere vormen kaarten maak, dus veel oefening om die op de foto te zetten heb ik niet.
Maar na staand, waarbij niet alle details er op kwamen, heb ik het dus ook liggend geprobeerd...




En ondanks dat hij zo minder schaduwen heeft is het nog steeds niet wat ik hoopte.
Dus ook maar een detail fotootje.


 Het model is van een challenge bij de FB groep BeChallenged.
Hun voorwaarde is dat je het model niet deelt en dat doe ik dan ook niet.
Ik vond hem wel heel leuk om te maken al was hij wat mij betreft best ingewikkeld (mocht niet te zoet worden en moest wel op de HighTea slaan) om te versieren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten