dinsdag 2 januari 2018

Familie nichtje2

De oudste dochter van mijn zager is 2 januari jarig (de dag van deze post)
Ik heb de kaart al eerder gemaakt en verzonden maar loop zoals gebruikelijk een heel eind achter met hier posten.

Ook deze dame is een lieverd al is ze echt een heel ander type dan haar jongere zus.
Omdat ik lekker met (in)kleuren bezig ben, ook voor haar een stempeltje gebruikt.
Verder natuurlijk gewoon een hele fleurige blije kaart. Want dat zijn allebei manlief zijn nichtjes. 
Het zijn echt vrolijke, leuke meiden.



Het stempeltje dat ik gebruikt heb voor haar is een heel klein muisje met een cupcakeje.
Ik had de stempeltjes pas binnen maar vond deze gelijk al zo leuk om te gebruiken.

Hij is hier ingekleurd met Bruynzeel kleurpotloden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten