donderdag 29 maart 2018

Be challenged uitgebreide kaart

Ik post zo onregelmatig dat ik maar gewoon af en toe de boel ga uploaden en niet perse in de juiste volgorde.
Dit is er eentje die ik gemaakt had voor "be challenged".
Een FB groep die je iedere maand een patroon geeft maar je moet er dan wel gebruik van maken voor de challenge van die maand.
 Hoe je dat patroon dan versierd is aan jou.
Dit was de uitdaging van vorige maand; februari dus.
Ik maak niet iedere keer wat van hen omdat ze geregeld voor mij onbruikbare dingen als patroon gebruiken
Maar deze vond en vind ik leuk en je kunt er veel kanten mee op.


Het is een uitgebreide en vouwbare kaart met een bandje er om heen.
Ik had wat moeite om te verzinnen wat het moest worden maar toen ik eenmaal een idee had was het echt een super leuk model.

Dit is de binnenkant.
Ik heb de hele kaart met licht glanzend papier gemaakt met een werkje erin.
Vond dat bij deze kaart in lente kleurtjes echt helemaal kloppen 


Dit is de achterkant. Alhoewel je zo ook de voorkant ziet :-)
Tja dat heb je als je een vouwbare kaart op de foto probeert te zetten



Het plaatje is echt al heel lang in mijn bezit.
Ik gebruik ze niet veel maar vind ze te leuk om weg te doen.
En nu dus eindelijk weer eens zo'n "ouwetje" gebruikt
 En met de voorkant er gedeeltelijk voor geklapt blijft het toch nog een leuk plaatje


Aan de binnenkant zitten twee vakjes met labeltjes erin.
Op de ene kant van de labels heb ik een bloemen plaatje gebruikt.
Op de andere een boodschap



Ondanks het regen plaatje maar met deze boodschapjes, de lentekleurtjes en de bloemen toch wel echt een kaart geworden om iemand op te fleuren waar het niet zo goed mee gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten