vrijdag 20 juli 2018

Tropisch

Ik zie overal ideeën in . Dat heeft soms ook zijn nadeel.
Want als ik in de winkel dan zie dat ze leuke bladeren heeft gekocht
 en ik er gelijk mee aan de slag wil...
Tja eigen schuld dan hé?!
Die scheurplant bladeren bleken namelijk wel wat groot om handig te kunnen verwerken
En wat DOE je er dan mee?? 
Want leuk is één ding, het zo gebruiken dat ze zichtbaar zijn en ook nog dienst doen als iets leuks...
Tja ik vond het dus een leuker idee dan het werkelijke ermee werken. De maat was gewoon ingewikkelder dan verwacht.

Toen ik dan ook de leuke plaatjes van MD tegen kwam 
bij iemand anders vond ik die er helemaal ge bij passen.
Hé hé, eindelijk ook iets gevonden om ermee te combineren.

Samen met super goedkoop papier van een blokje van de Action.
De letters uit gestanst in wit.  
Vond het passender bij dat drukke papier om de letters zelf simpel wit te houden. 
Maakt ze nog zonniger :-)



Calla's uit eigen voorraad, en wat blaadjes als randje om het plaatje.










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten