woensdag 7 juni 2017

CAS vlinders



Sommige kaarten zijn gewoon super leuk om te maken, ook al hebben sommige misschien niet zo'n leuk doel.
Deze is voor twee verschillende challenges maar wel erg leuk om te doen.

CAS is de ene van Knutsels en kadootjes.
Nu vinden sommige mensen CAS heel moeilijk en ik soms ook wel. 
Maar deze zat toch al enige tijd te broeden in mijn hoofd dus dat was simpel; verzinnen hoefde niet meer.

 
En de voor de andere moest het een bepaald kleurenpalet en vlinders zijn.

 
En die andere? Dat is 

Hij gaat waarschijnlijk als beterschapskaart verstuurd worden, maar de werkelijke boodschap komt gewoon binnenin. Dat is wel een nadeel van deze CAS kaart. Daar hoort geen tekst op...

2 opmerkingen:

  1. Sommige vinden CAS inderdaad lastig, maar persoonlijk vind ik het mooi om te zien hoe je met weinig een prachtig kaartje kan maken en dat laat je hier ook zien. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor het leuke compliment
      Ik vond het echt een leuke challenge, dus blij dat ik mee heb kunnen doen

      Verwijderen