woensdag 7 juni 2017

Shabby chic rozen/bloemen

Voor drie verschillende challenges gemaakt en allemaal vond ik het echt leuke opdrachten:


Voor de eerste challenge moest het een "Shabby Chic" kaart zijn.
En dat vind ik altijd zulke moeilijke kaarten dat ik dat dan weer een echte uitdaging vind.
Deze challenge is van Syta van Gelderen
Het plaatje is natuurlijk ook van haar.


Bij

http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/

Is de challenge bloemen, tja dat lijkt me hier wel oké 


http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/

En bij AnmaCreatief was de opdracht rozen.
Nu vind ik dat wel heel leuk om te doen, Gerbera's mogen dan wel op 1 staan in mijn lijstje, rozen staan echt wel in de top 10.
Het tekst kaartje/labeltje wordt pas beschreven op het moment dat ik een bestemming heb voor de kaart en dus weet wat er op moet :-)

6 opmerkingen:

  1. Hoi Kitty
    Je kaart is prachtig in deze mooie romantische stijl, het kant is supermooi.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig, romatisch kaartje heb je gemaakt Kitty...wat is die rozenstans mooi!
    Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief! M.i.v. 15-6 starten we ook een maandelijkse challenge op AnMaCreatief facebookgroep. Het zou leuk zijn als je daar ook meedoet!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, ik ben benieuwd Margreet.
      Ik zal vast niet iedere keer mee doen (sommige dingen liggen me nu eenmaal echt niet) maar ik kijk er naar uit.

      Verwijderen
  3. Dit is echt een mooie kaart! Wat een prachtige rozen heb je erop verwerkt en ook lekker veel ;-)
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze ROZENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Adriana. Leuk om te lezen dat je hem mooi vindt :-)

      Verwijderen