dinsdag 13 juni 2017

Juni Kerstkaart 1

Op Tiets haar FB pagina ben ik nog steeds bezig met de Kerst challenge. 
Die komt er op neer dat je 2 kerstkaarten per maand moet opleveren.
Nu was ik afgelopen maand nog maar net op tijd en dat wilde ik voorkomen deze maand.

Omdat ik überhaupt geen inspiratie had over de layout van de kaart ben ik eens bij de SOL's gaan kijken. Ik doe daar nooit aan mee, maar zij heeft ze gelukkig ook als tekst bestandjes opgeslagen.
En dat werkt voor mij prima, omdat ze onderop ook een plaatje heeft van echt afgemaakte kaartje.

Dit is met de SOL van juni gemaakt

Veel voller dan wat ik normaal gewend ben om te maken. 
Maar ik vind hem wel geslaagd (al zeg ik het zelf)


Het plaatje is van Syta van Gelderen en ik vind hem (haar?) echt magnifiek; de kat dus.
 En de plaatjes van Syta zijn echt mooi om mee te werken.

En behoorlijk wat Kimya spulletjes, zoals de doily, het strikje en de lintjes.
De eerste Juni kerstkaart is een feit :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten