zaterdag 16 december 2017

Roze kerst

Bij het schrijven van kerstkaarten kom je er altijd achter dat je weet dat een adres verouderd is maar geen nieuw adres kunt vinden. 
Of domweg dat je via social media al heel lang contact hebt maar eerlijk gezegd nooit adressen hebt uitgewisseld. Terwijl je eigenlijk wel vindt dat ze een kaartje verdienen.
Dus dan ga je op allerlei manieren die adressen achterhalen. 
één lieverd moest erg lachen omdat ik al wel eens iets gestuurd had maar toen op haar verzoek naar haar dochter. Vandaar dat ik dat rottige adres niet kon vinden. Zoeken onder een foute naam helpt niet echt.
Maar toen een kaartje gemaakt in de kleurtjes die haar dochter prachtig vindt. 
Zucht en in die kleur bleek ik geen kerstkaart meer te hebben liggen.

Dus even een snelle (maar vind ik wel) leuke kaart gemaakt met veel roze.
Hopelijk vinden zij en haar dochter hem ook leuk.


Soms moet je wel een beetje smokkelen omdat je niet veel tijd hebt. 
Vandaar de kant en klare embellishments. Maar leuk vind ik hem toch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten