zondag 10 december 2017

Spel dinnetje

Ik speel een spel online en daarin ben ik zowaar wat mensen tegen gekomen vanuit Nederland (en omstreken).
Nu kreeg één van de lieve dames medespeelsters slecht nieuws (gezondheid). 
En ondanks dat ik haar nauwelijks ken behalve in het spel, heb ik haar adres gevraagd en een kaartje voor haar gemaakt.


Natuurlijk heb ik moeten vragen wat ze leuk vindt want ik had absoluut geen idee wat voor type het is.
 

Gelukkig vind ze vintage en bloemetjes/kantjes en frutsels wel erg leuk.
Dat is een stijl die ik vrij makkelijk maak. 



En doordat het een "vrije" kaart is, zonder strikte eisen zoals bij een challenge, kon ik de dingetjes gebruiken die ik graag gebruik. 
Zoals de metalen hoekjes en embellishments.



Zachte kantjes en pareltjes maken het vintage stijltje wel af.


 

 Ze heeft hem ondertussen ontvangen en ondanks dat dat niks helpt met de boodschap die ze heeft gekregen, is dit toch wel het minste wat je voor iemand kunt doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten