zondag 10 december 2017

Sjieke kerst met Syta


En opnieuw moet ik een achterstand met het plaatsen inhalen, dus ik begin met wat kerst kaarten.

Syta van Gelderen heeft op haar FB site iedere maand een challenge 
en dit keer was dat "; Gewoon kerst. 
En eigenlijk was dat bedoeld als: maak een kerstkaart zonder een landschapje of een dier in de sneeuw, maar met een kerstplaatje.
Nu vind ik dat best een lastige want wat is tegenwoordig nou nog een echt kerstplaatje.
Ik vond deze echt helemaal de kerstsfeer uitstralen en heb er een, voor mijn doen, heel sjiek kaartje van gemaakt.



De zachte blauw en roze kleurtjes uit het plaatje heb ik laten terugkomen in papier en versiering.

De rietjes zijn roze en zilver. Zo leuk om eindelijk eens met zilver (en gouden) rietjes te kunnen werken. Ze zijn echt mooi.
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten