zondag 10 december 2017

Wit en... Kerst

Ik had even terug gevraagd of Tiets weer een challenge wilde geven en aan die wens heeft ze voldaan.
Wel een fikse uitdaging want : kerst kaart met wit en 1 andere kleur.
Nu gebruik ik vaak plaatjes maar eigenlijk zit je dan al met allerlei andere kleurtjes en dat wilde ik dan weer niet.
Leek mij namelijk niet in lijn met de uitdaging.
Dus ik heb weer eens gewerkt zonder en dat is echt best uit mijn comfort zone.



 En dan blijkt bij het foto's maken er ook nog een evrschil in het parelmoer papier te zitten qua kleur.
Alleen als ik hem de andere kant op houd dan is dat kleurvershcil weer weg. 
Dus geen idee, misschien zit er net als in papier een soort vleug in waardoor het licht er anders op weerkaatst of zo.
Ik geloof niet dat het de ontvanger zal opvallen. 
Noch dat het op de foto te zien is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten