zondag 16 juli 2017

Juli challenge Syta

De juli challenge van Syta is een mannen/heren kaart.
Nu maakt volgens mij niemand die graag maar ik heb toch een poging gewaagd.

Van de kaart met de fomiran-look-a-like bloem had ik nog een paar stukjes scrap papier over. Nu bewaar ik die vaak. Daardoor heb ik een doos vol met allemaal van die 'afsnijsels".
Dat wilde ik nu wel een keertje gelijk gebruiken.
Alleen dat was echt een vrolijke, kleurrijke vrouwen kaart... Dus niet helemaal simpel om er een mannenkaart mee te verzinnen.
Dus mocht ik van mezelf ook wel één ander soort papier gebruiken en waren de "extraatjes"zoals doily's en dergelijke, niet meegerekend.

Dit is hem geworden:


Mijn partner kon er aan zien dat het me moeite had gekost om de kaart te maken.
Maar eigenlijk was de moeite enkel om de kaart niet al te druk te maken.
Ik vind hem wel leuk geworden. Nu eens kijken wat Syta er van gaat vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten