dinsdag 4 juli 2017

Roze jaardag

Voor mijn vriendinnetje een jaardagskaart gemaakt.
Ze houdt van roze en glitter.
Niet van bloemetjes/bloemen en is meer stoer dan dat je door haar voorkeuren zou denken.

Nu is roze ongeveer een kleur waar ik een hekel aan heb, nou ja, wel in dat soort overdoses.
Ik heb met de jaren wel geleerd om een klein beetje roze ook in mijn leven toe te staan :-)

Maar dit was dus echt wel leuk om te doen.
Plaatje is van Syta van Gelderen.


O ja, sinds een half jaartje gaan we samen naar naailes.

LOL!!
We voelen ons dan ook heel burgertrutterig :-D
Maar dat maakt wel het plaatje heel simpel te kiezen.
Klopt toch helemaal bij haar voorkeuren??



En ik was al een tijdje op zoek naar een leuke gelegenheid om eindelijk mijn "schaar" uit te proberen. 
Blij dat ik die mal gekocht heb, ik vind hem namelijk in het echie nóg leuker dan ik dacht!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten