zondag 16 juli 2017

Fomiran...Niet helemaal

Ik had aan iemand die voor mij van alles en nog wat op kaarten gebied regelt, gevraagd of ze aan fomiran kon komen.
"Helaas!"; was haar antwoord.
Maar wel stuurde ze me in de volgende levering een paar vellen met normaal foamblad mee.
Super lief vond ik en ik heb dus eens gekeken of je daar ook een beetje mee kunt wat je normaal met fomiran doet.
Dit is het resultaat:


Onder invloed van warmte kun je dat fomiran zeg maar "in model" kneden.
Bij gewoon foam is dat een heel stuk lastiger maar wel krult het heel mooi als bloemblaadjes naar elkaar toe.
Ik vond het daardoor toch wel een hele leuke bloem geworden.

Maar ja, alleen zo'n bloemetje naar iemand toe sturen... Dat vond ik niks, dus een kaart erbij ontworpen/gemaakt.



Lekker in die zelfde felle kleuren als het foam. Maar dit model hefet verschillende kanten, of eigenlijk verschillende manieren om hem te bekijken. En dat nodigde uit tot een OCD-achtige kaart.
want hoe je hem ook open vouwt het patroon blijft min of meer gelijk.


De streep die eerst zichtbaar was achter het plaatje is dat nu nog (al is het een andere)


En ook volledig open lopen de strepen netjes door en is het oranje vlakje van boven achter het plaatje nu ook gewoon zichtbaar (al is ook dat aangepast) .


Al was het even puzzelen, het was lek om te maken. Al betekende deze versiering van de kaart, wel dat er enkel op de achterkant een boodschap kon worden geschreven.... Dit was TE leuk om het niet zo te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten