dinsdag 4 juli 2017

Oudoom maal 3

Gisteren kregen wij het berichtje dat mijn man voor de derde keer oudoom gaat worden.
Hij is dol op zijn nichtjes en vind het geweldig dat ze nu zo groot/oud zijn dat ze zelf kindjes krijgen.

Omdat ik weet hoe dol hij is op de meiden en dus ook op hun kindjes, 
ben ik gelijk gaan bouwen.
Ik ben zelf helemaal geen kinder-liefhebber.  Dus iets geschikts vinden aan plaatjes of zoiets was nog niet simpel.
Tot ik deze van Syta van Gelderen tegen kwam in mijn stapeltje plaatjes.


Origineel is het een groter, rechthoekig plaatje met een groen meetlint erop.
Alleen dat vond ik niet passend hierbij.
En juist omdat ze nog niet weten (of niet vertellen) wat het gaat worden...


Ook letterlijk heel de kaart in beide kleuren gezet.

zo leuk om weer eens een zwanger kaart te maken die niet zo standaard is :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten