zondag 16 juli 2017

Kerst juli Tiets challenge

Ik loop ernstig achter met het plaatsen van mijn kaarten.
Gedeeltelijk omdat een aantal kaarten eerst op  de Fb pagina moest komen of iets dergelijks om mee te mogen doen met een challenge.
Deze is er zo eentje, op FB heeft Tiets de challenge gezet om iedere maand 2 kerstkaarten in je map te moeten plaatsen. Dat valt niet altijd mee.
Nu al half juli en de eerste van juli pas klaar.


Het is een kaartje waar op de achterkant van het plaatje de tekst staat.
Die kun je dus pas zien pas je hem opent.
Gewoon omdat ik het model leuk vond maar eerlijk gezegd zo'n "blote" achterkant van het plaatje niet zo leuk vond.



En de rechterkant wilde ik open houden zodat er ook tekst in kan geplaatst worden en dit niet op de achter kant hoeft. Gek maar dat vind ik toch wat apart bij dit soort kaarten.
Maar vandaar dat ik deze kant enkel versierd heb met wat inkt doorgedrukt door de doily.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten