zondag 26 november 2017

Cheerfull kerstengeltje

Soms als ik spulletjes heb gekocht dan ligt dat wel even. 
Ook als ik het echt super leuk vind als ik het koop, 
wil dat nog niet zeggen dat ik er ook al gelijk iets mee wil/kan/moet gaan doen.

De metalen bloemetjes zijn echter zo leuk en veelzijdig dat ik nog niet eens alles van de bestelling op zijn plekje had gelegd toen ik al deze wilde gebruiken.
Ze zijn heel licht van gewicht en dat is best aprt want het voelt wel echt als metaal. 
En toen ik met deze kerstkaart bezig was, vond ik gewoon dat die juist zo'n bloemetje nodig had.
 
 
Ze zijn super leuk en een beetje oud goud kleurig. Echt super.

De kaart zelf had eigenlijk veel meer voeten in aarde omdat ik weer eens met een idee begon (laten we dit plaatje gebruiken) en het een heel ander plaatje, kleur en ongever alles is geworden.


Toch is het voor de hoeveelheid moeilijkheden die ik ermee had, wel een leuke kaart geworden (al zeg ik dat zelf)
Manlief is helemaal weg van het gekke engel plaatje. Hij vindt haar zo'n stout koppie hebben.
En daar ben ik het wel een beetje mee eens.
De letters  hebben een sparkle laagje gekregen omdat het anders wel hele saaie lettertjes werden.


En het hele kaartje is gemaakt naar aanleiding van de challenge en de sketch van:

Zij hebben vaak hele leuke makkelijk toepasbare sketches en dit is er duidelijk één van.
 
 
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful sketches.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met je lieve engeltje en die prachtige bloem, Kitty!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen