woensdag 13 september 2017

Een paarse kerst met strik

Vandaag niet zo veel te doen met rot weer en nog niet helemaal zeker of mijn lijf nu wel of niet ziek is.
Dus lekker aan de kaarten gezeten. Heerlijk om te doen en de tijd vliegt dan ook.
Ik wilde heel graag een paarse kerstkaart maken aangezien ik prachtig paars kerst papier had gekocht. Blijk ik helemaal geen paarse (of met paars) kerstplaatjes te hebben.
Zucht. Dus dit is er alnog uit de kaarten koker gekropen. 
Heb alleen niet alle soorten papier nu kunnen gebruiken.


Geen tekst erop want dat zou echt afleiden. Vond ik.
Alleen is het bijna onmogelijk om met dit grauwe regenweer dit soort kleuren goed vast te leggen.


Ach het lijkt er een beetje op, dus het moet maar :-)
Het zou de rest van de week namelijk net zo slecht blijven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten