zondag 10 september 2017

Woodland beurs voorbeeld

Bij Atelier bij de hand waar ik de dinsdag workshop geef, hadden ze gevraagd of ik wat voorbeelden voor de beurs kon maken;

Deze is met het papier en een plaatje van Woodland.
Ik vond het wel een aardige geworden.


Gelijk de mogelijkheid om de fuse te proberen benut.
Die had ik al enige tijd geleden gekocht en nu was ik wel benieuwd of het ook een beetje zou lukken  om er iets leuks mee te maken.


Op de achterkant zat ook nog leuk papier erin met kerstboom pailletten. alleen hoorde het ding op deze kaart dan weer niet los te hangen. Oftewel design foutje. Ach zo is hij ook leuk en kun je ook zien dat er wat inzit :-D

De hoekjes waren een andere vondst bij het Atelier.
Ik wist niet zo goed hoe ze te gebruiken maar vond ze wel erg mooi.
Hier staan ze dus prima bij :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten