woensdag 20 september 2017

Bedankt

Vertel ik tegen iemand op FB dat ik haar kaart mooi vind en vraag waar zij het plaatje vandaan heeft. Blijkt het een oude serie dus niet meer te koop.
Maar zij was zo lief om er een aantal naar mij toe te sturen. ME blij!
Dus als bedankje deze kaart voor haar gemaakt.



Een DDBD sjabloon een beetje aangepast em met schattig papier wat ik al een behoorlijke tijd had liggen maar nog geen goede gelegenheid voor wist.

De pailletten zijn in verschillende kleurtjes er zomaar opgeplakt. Dat maakt het allemaal net wat minder stijf.

Het visje heeft nog wat extra glans mee gekregen en voila!

En omdat het geen vierkante of rechthoekige kaart is mag hij ook nog meedoen met
de challenge van AnMa op Facebook.

En omdat ze hem al binnen heeft mag hij nu geshowed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten