woensdag 13 september 2017

Traditionele kerstkleuren met strik

Na de paarse kerst heb ik me ook weer eens aan een kerstkaart in traditionele kleuren gewaagd.
Echt dat blijft me verbazen hoe lastig ik dat vind.
Misschien ook wel omdat ik het eigenlijk geen echt mooie combinatie vind.
Nu ja. het snoesje maakt er een geheel van


En eerlijk is eerlijk zo is ze wel heel leuk geworden.
Met dat plaatje kan dat ook niet missen.

De pareltjes en de strik zijn natuurlijk in bijpassende kleur:


en op het randje papier staan kerstlichtjes in verschillende kleurtjes.
Die vond ik zo leuk dat ze glimmende sparkel bolletjes erop hebben gekregen.


De sketch heb ik van Cheerfulsketches.
Die hebben vaak van die super leuke layouts.



3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking van de schets, Kitty...wat een schattig Snoesje en leuke details!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen