zondag 17 september 2017

Wat is het NU toch mooi

Voor de workshop had ik plaatjes en een achtergrond papiertje mee genomen bij Atelier bij de hand.
Erg mooie plaatjes en leuk papier, al is het niet van een nieuwe serie.
Maar wel lekker herfstige plaatjes en papier.

Om toch even te laten zien wat er mee kan ben ik lekker ermee aan het tutten geslagen.
Dit is de kaart geworden (voorkant)
Hij zit aan de rechterkant met lint dicht gestrikt. 



Aan de binnenkant heb ik ook een plaatje van het zelfde vel gebruikt maar dan ook weer op een kaartje.
Rechts dus het kaartje met de eerste foto dicht en de tweede open hoe dat kaartje dan zit.


De linkerkant aan de binnenkant is met een skeletblad gedaan. 
Op effen papier gewoon een blad getamponneerd. Ik vond het erg mooi geworden.
Daarop een in drieën gedeeld tekst stempeltje.


Dinsdag kan ik kijken of dit hem kan gaan worden voor een volgende workshop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten