zaterdag 16 september 2017

Kerst zonder paars

Omdat ik prachtig paars papier had gekocht maar geen leuk plaatje in paars had, ben ik bij de hobbyzaak om de hoek even wezen gluren.
Daar vond ik een stel plaatjes waarvan ik de hoop had dat ze wel bij dat paier zouden passen. 
Nou NEE dus. Blijkbaar was het licht daar anders of had ik mijn bril niet op of zo want echt voor geen meter.

De kaart zelf is helemaal in de kleuren van het plaatje.
En voor het paarse papier ga ik wel een keer op zoek in mijn oude stapel plaatjes. Misschien dat daar nog wat moois paars tussen ligt (ergens ver weg gestopt).


Manlief vond de stans (links ) te effen lichtblauw dus die maar even met wat verschillende distress-inktjes wat op kleur gebracht.
Uiteindelijk had hij gelijk (duh) want zo is hij echt mooier en past hij veel beter bij de rest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten