woensdag 8 november 2017

Beursjes: DDBD woorden

Eindelijk tijd om een hele berg aan kaarten hier neer te zetten. 
Eerst maar even de "beurs"kaarten.
Voor Atelier bij de hand een heel stel kaarten gemaakt. 
Vooral veel gemaakt met DDBD mallen omdat de eigenaresse die onder de aandacht wilde brengen.
Nu vind ik echt niet alles leuk met die mallen en heb dus ook met sommige echt geworsteld maar heb er toch een respectabel aantal gemaakt.
 
De tekstmallen vind ik echt bijzonder leuk om mee te werken.
Die kwamen dan ook heel makkelijk vand e knutseltafel.
Natuurlijk spreekt niet iedere tekst mij aan om zelf te hebben, tenslotte kun je nu sommige woorden vaker gebruiken dan andere. 
Zoals met "Kerst"; daar maak je makkelijk meer kaarten mee :-)



De ster op de "T" is een schud ster. Er echt van alles in gedaan, waaronder pailletten en kraaltjes


Feest is er ook zo eentje die je heel veelzijdig in kunt zetten.
Hier met veren en vlaggetjes in super uitbundige kleuren
 



En zien deze milkshake en taartpunt er niet heerlijk en feestelijk uit?


Liefs is wat minder mijn ding. Als woord zijnde dan; ik kan er minder vaak gebruik van maken al is de mal zelf natuurlijk met zo veelzijdig te versieren als alle andere.
Hier met het papier "my dear sofia" en eerlijk is eerlijk, dat maakt vanzelf al dat je liefs wordt toegezonden. 
De mallen zijn dubbelzijdig, oftewel aan iedere kaart zit ook een achterkant waardoor ze kunnen staan.


Maar ook liggend komen de details wel mooi uit.
Ik vond zelf het kantje onderop echt de kaart helemaal afmaken
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten