woensdag 8 november 2017

Beursjes; leuke modelletjes DDBD

Vervolg "beurs"kaarten voor Atelier bij de hand
Vooral veel gemaakt met DDBD mallen omdat de eigenaresse die onder de aandacht wilde brengen.
Nu vind ik echt niet alles leuk met die mallen en heb dus ook met sommige echt geworsteld maar heb er toch een respectabel aantal gemaakt.
 
En deze zijn de modelletjes die ik echt leuk vind en waardoor ik ook meer modellen ben gaan kopen en gebruiken;
Dit was wel een moeilijke, ik wist gewoon niet zo goed wat ik er verder bij wilde en alleen het model gebruiken vond ik wat kaal.
Maar met de vlinderstrik al wel wat gekleder.
 

Met een brilletje uit een stansen setje van MD
 (als zonnebril bedoeld samen met teenslippers dacht ik) 
vond ik het dan weer wel "af".


Zoals bij een gilet wel  vaker voorkomt heb ik de achterkant in een effen kleur gemaakt.
Het riempje is wel weer in de kleur van het voorpand.
En dan is het toch wel iets heel leuks geworden.
(vind ik zelf)









En twee kaarten met hetzelfde model maar totaal anders.
De eerst is een kerstkaart in traditionele kleuren en veel traditioneler dan ik gewend ben.
Maar wat een heerlijk model kaart. Je kunt er echt alle kanten mee op.



De andere is er eentje met een zee thema.
En dat maakt ook gelijk duidelijk (na die eerdere) dat dit echt een heel veelzijdig model is.
 


 De randjes met jute draad, het kleine scheepsroer van hout en de grove labeltjes ("goede reis" en "groetjes") en natuurlijk de zelf gemaakte knoop (monkey fist)


En die schattige flesjes.samen met het papier "under the sea" zijn echt een geweldige combinatie.
Je kunt bijna de zeemeeuwen horen.
Maar in dit geval zie je de zeemeerminnen al zwemmen :-)


 Ik vond het in ieder geval een leuke uitdaging om er (meer) mee aan de slag te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten