dinsdag 21 november 2017

Kleur moeilijkheden

Soms begin ik aan een kaart en heb ik een bepaald idee in mijn hoofd.
Om een bepaald plaatje te gebruiken bijvoorbeeld of een bepaalde papier lijn. 
Zoiets in ieder geval.
Bij deze begon het met bepaalde uitdruk achtergrondjes. 
Ik denk dat ze origineel voor pocket letters zijn bedoeld. 
Kleine rechthoekige kaartjes die samen een heel A4'tje beslaan.
Deze nu heb ik in een zacht blauwe versie en een mintachtige groene versie.

Maakte niet uit, die zou ik gebruiken, plaatje erbij gezocht.... 
En toen ging het mis. Want het papier wat erbij paste zorgde dat plaatje en achtergrond dingetje niet meer bij elkaar pasten enzovoorts.


Ik heb volgens mij al mijn voorraad papier meerdere keren doorlopen op zoek naar de juiste combinatie en heb uiteindelijk een ander achtergrond dingetje gepakt. 
Het is me domweg niet gelukt met die andere.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dit ook echt mooier vind. 
Prachtig met dat zachte grijs.
Maar gelukkig is dat enkel mijn mening :-D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten