woensdag 8 november 2017

Kleintjes kerst DDBD

Ook voor kerst zijn de malletje van DDBD goed te gebruiken.
Ik had deze kleine al een tijdje liggen maar vond hem wel erg klein en daardoor wat beperkt.
Tot ik dus voor de beurs een hele berg van allerlei kaarten met DDBD mallen moest maken.

Gelijk had ik dus ook met die kleine van mezelf allerlei ideeën.

Voorlopig eentje uitgetest met een soort van 5 kant. 
Het is echt maar een kleintje niet groter dan een normale vierkante kaart.


Met een plaatje van  Syta en veel glans.
De rietjes zijn echt perfect passende combi qua kleur met het plaatje.


En deze is gemaakt met een andere met een klein puntje.
Het plaatje is van Elisabeth Bell.
En die vond ik super leuk, zeker qua kleur en ik wilde er erg graag mee werken.
Dat viel nog erg tegen, want dat kleurtje is dus lastig in combinatie en zeker als je het dan nog wat speels wilt houden.


Maar wat een geweldige leuke plaatjes maakt Elisabeth toch!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten