woensdag 8 november 2017

Ziek

De vaste groep van de workshop heeft nogal eens moeite om te zien wat je met een bepaalde product kunt.
Ook combineren lukt niet altijd even goed. 
Nu ben ik zelf soms ook echt volkomen inspiratieloos, dus ik begrijp wel hoe dat voelt.
Nu zijn zij en ik echt wel wat "in to" de mallen van DDBD. ook al is het vaak veel werk je krijgt op een redleijk simpele manier een leuk resultaat.
Zeker de woorden vind ik wel grappig.
Nu is ziek zijn helemaal niet grappig maar ik heb deze twee gemaakt zodat de meisjes kunnen zien wat je er mee kunt.
En  dat je met bijna gelijke materialen, in bijna dezelfde kleur, 
je toch een heel andere uitstraling kunt krijgen.



HEt stempeltje is van Wild rose en vind ik echt zo ontzettend schattig. Het is jammer dat ze best prijzig zijn en niet allemaal zo veelzijdig inzetbaar, anders had ik er echt veel meer van.

De eerste is er eentje voor iemand die iets gebroken heeft of gewond, bezeerd, zoiets en komt heel lief en kinderlijk over.


De andere is wat bloemiger en daardoor ook prima geschikt voor een volwassene die echt ziek is. Dus ziek als in koorts en dergelijke.


Zijn ze niet allebei super schattig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten