woensdag 8 november 2017

verjaarskaarten

Verjaardagen, ik blijf het een lastig ding vinden aangezien ik meestal pas op de datum van de verjaardag bedenk dat er ook best een kaart kan worden gemaakt (en/of verstuurd).

De eerste was voor Anda, eigenaresse van het winkeltje waar ik workshops geef.
Het is wel een kaartje uit de oude doos met een eigen "digitaal stempeltje"wat gewoon inhoudt dat het plaatje door mij is ontworpen en getekend.
En doordat hij al klaar lag, gewoon op tijd afgeleverd. 
Ik blijf het een bijzonder leuke kaart vinden, maar dat komt omdat ik een vooroordeel heb :-)



Of misschien komt het wel omdat het "stempeltje" precies past bij de rest van de kaart en het plaatje van de pompoenen. Tja met maatwerk kun je dat doen.



De andere is echt iets heel anders. 
Natuurlijk te laat maar dit keer was het bijna gelukt om op tijd te zijn:


En voor iemand die als hobby het heerlijk vindt om taarten en gebak te mkaen...



De labeltjes zien er wat vies uit, wat origineel niet helemaal de bedoeling was. HEt kwam er gewoon gevlekter uit dan bedoeld. Maar het paste om de één of andere rare reden perfect bij de rest van het papier en de kaar. Dus ik heb het maar zo gelaten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten