woensdag 8 november 2017

Beursjes; worstelen met DDBD

Vervolg van de "beurs"kaarten die ik voor Atelier bij de hand heb gemaakt. 
Ook hier zijn de DDBD mallen gebruikt omdat de eigenaresse die onder de aandacht wilde brengen.
Nu vind ik echt niet alles leuk met die mallen en heb dus ook met sommige echt geworsteld maar heb er toch een respectabel aantal gemaakt.
De worstel modelletjes:
 
Ik heb met sommige van de modellen echt helemaal niks, dus toen de eigenaresse me vertelde dat ze de emmer en het gietertje erbij wilde...
Zucht!
 
Gelukkig zijn de beursen rond Halloween geweest en dat is leuk en daar kan ik dan wel weer wat mee.
 
 
Het meeste is van een Halloween paper pack. 
Leuk om te gebruiken omdat er echt grappige designs in zitten. 
Mar vooral de handgemaakte details daar ben ik echt wel even zoet mee geweest en dat was echt leuk om te doen.


Zelfs de achterkant vind ik uiteindelijk wel leuk geworden.


En dit was degene waar ik echt moeite mee had. Ik vind hem zelf ook niet echt bepaald geslaagd. Gelukkig kwam er wel heel veel positief commentaar over dus missie geslaagd.
 


 En ook hier voor en achterkant versierd. 
Het plaatje op deze kant is echt zo schattig.  
Het zit op een vel met een vogelverschrikker en deze. 
Beide TE leuk om niet te willen gebruiken.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten