donderdag 29 maart 2018

Challenge accepted

Omdat ik best van een uitdaging houd.
Soms zelfs echt een extra stimulans nodig heb om iets leuks te verzinnen 
ben ik begonnen met een challenge.
Eentje van mezelf voor mezelf. 
Grijns; op mijn FB pagina zet ik iedere maand een oproep zodat mijn lezers mij een challenge kunnen geven.
Enige eis is dat het in kaart vorm moet zijn. 
En ik ben de enige die bepaald wat ik ga maken en hoeveel

Dit is er eentje van. De challenge? Maak een kaart in geel en oranje die een doorkijkje heeft.
Tja nu vindt ik het begrip doorkijkje best ruim..
Dus dat heb ik ook zo opgenomen.
De voorkant heeft een doorkijk bolletje waar je als eerste een zonnebloem door ziet.


De binnenkant laat dan zien dat de doorkijk aan de binnenkant een zonnebloem voorstelt. 
En het plaatje blijkt dan ook niet enkel een zonnebloem te zijn, 
maar een langer plaatje met een vogel die lekker op die zonnebloem zit.

  


 Daarnaast is het plaatje tegelijkertijd ook een labeltje.
Als je er aan trekt wordt er een stempeltje zichtbaar met een tekstje er boven.



En als je de kaart dichtklapt zonder het labeltje op zijn plek geschoven,
Dan zie je door de doorkijk bol het stempeltje van de egel.
Super leuk geweest om te maken en uit te denken.
En geel is de favoriete kleur van mijn man, 
maar zeker in een zo zonnige  combinatie word ik er zelf ook wel heel vrolijk van.



Degene die mij de uitdaging gaf, heeft de kaart ontvangen en was blij verrast. 
Helemaal opdracht geslaagd :-)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten