donderdag 29 maart 2018

Roze challenge Syta

De challenge op Syta haar FB pagina/groep was voor maart:roze.
Tja niet moeilijk want mijn dinnetje is dol op alles wat roze is.
Dus in eerste intentie is deze voor haar gemaakt 
(uiteindelijk heb ik een nog veel rozere kaart voor een andere challenge gemaakt
 en die aan haar gegeven)

Makkelijk model met een ticket mal.
Nog niet vaak met een stans gewerkt die een hele kaart uit stanst maar vind deze wel cool.
Het is een veelzijdig ding al moet je wel ff verzinnen over de mogelijkheden.
En deze is best roze geworden vind ik


Met het groene streepjes papier erbij vind ik hem echter niet te lief worden. 
Mijn vriendin en ik zijn tenslotte ook geen tiener meisjes meer.
Al is ze duidelijk nog wel de zoetste (van ons twee in ieder geval)


De voorkant van de ticket daar zitten rietjes op. Altijd fun om mee te werken. 
En dit keer heb ik een kwastje van het lint gebruikt aan de binnenkant, 
ook gebruikt op de rietjes.
Het lint heb ik trouwens samen met dinnetje gekocht :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten