donderdag 29 maart 2018

Eerste kerstkaartje 2018

Voor de kerstactie bij Tiets moet je iedere maand twee kerstkaarten in een map plaatsen. 
Dus dat betekent dat je het hele jaar ook bezig bent met kerstkaarten maken. 
Gek genoeg vind ik dat echt heel leuk om te doen.
En ook al heb ik niet iedere maand even veel inspiratie... 
Deze vind ik wel lief geworden.
 

Het is een plaatje van Graphic 45 
Ik blijf het prachtig papier vinden,
 al blijkt iedere keer weer dat ik het toch lastig vind om het te gebruiken.
De kleurtjes zijn vaak heel uitgesproken en dat combineert vaak best lastig met andere papierlijnen.
En om nu enkel Graphic 45 te gebruiken is mij echt te duur.




Hier gebruikt met een oud papier blok en allerlei bloemetjes uit veel verschillende bronnen.
Echt een beetje een bij elkaar geraapte kaart. 
Maar gelukkig vind ik dat zelf vaak het leukst om te doen en worden ze ook vaak heel leuk.
 En ook met deze kaart ben ik dus best tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten