donderdag 29 maart 2018

Dieren tag januari 2018

Alsof ik niet genoeg kaarten al moet maken met mijn eigen challenge
en de kerstkaarten challenge/map..
Daarnaast moet ik natuurlijk ook iedere week weer met iets origineels komen voor de workshop.
Blijkbaar was dat allemaal toch niet helemaal uitdaging genoeg
 en ben ik ingestapt bij nog een langdurige challenge.
Dit gaat er om dat je iedere maand een tag (label) maakt.
Zij geven de opdracht en je mag zelf weten hoe groot die tag/label wordt
Je mag ook zelf weten of je het voor kerst doet of voor een andere gelegenheid.
Als je je maar aan de opdracht houdt.

De eerste tag opdracht voor januari was": Dieren.
Niet echt een moeilijke om mee te beginnen.



Nu is mijn schoonmoeder ergens tegen half januari jarig,
 dus deze heb ik voor haar gemaakt.
Ze vindt hem helemaal leuk gelukkig. 
Ik was namelijk bang dat ze hem iets te kinderachtig zou vinden.
Maar ze is zo dol op onze katten dat ik hoopte dat ze deze ook wel leuk zou vinden. 
En dat vindt ze dus ook. 
Ze heeft de kaart nu nog op een ere plekje op haar prikbord hangen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten