donderdag 29 maart 2018

Vierde kerstkaart 2018

Ook hiervan weet ik niet zeker welk nummer het is aangezien ik ver achter loop met hier posten.
Misschien dat ik ooit nog eens leer deze blog fatsoenlijk te updaten maar ben bang dat ik daar gewoon niet zo goed in ben.

Maar om even ter zake te blijven, dit is er dus weer eentje van de kerstkaarten map actie.
2 per maand door het hele jaar. 
Voor die maand had ik ff een blauwe periode.
Ach ja soms heb je dat zo.


Ik ben altijd benieuwd hoe een nieuwe mal/stans uitpakt als je hem uitdraait en gaat gebruiken.
Je kunt soms zo'n vertekend beeld krijgen van iets. 
Lijkt heel leuk online, tot je het echt gaat gebruiken
en dan blijkt het een suf iets wat je nooit meer wilt/gaat gebruiken.
Deze mal van de stervormige bloem is echter een hele leuke.
Hj is niet heel groot en kost echt wel ff werken om al die rottige vouwen er goed in te krijgen.
Maar ik vind hem heel veelzijdig en echt leuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten