donderdag 29 maart 2018

Derde kerstkaart 2018

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit wel de derde was of eigenlijk de tweede of de vierde... 
Maakt ook niet heel veel uit het was er weer eentje voor de kerstkaarten actie map.
Ik had al een tijdje de plaatjes met die schattige vosjes liggen. 
Maar eigenlijk geen idee wat ik er mee wilde.




 Maar dan kom ik van dat beige bruine papier tegen wat ik helemaal leuk vind en dan vallen de stukjes op hun plaats.
Want ik ben dol op kaarten maken die helemaal in één kleur soort zijn
of die helemaal in de kleuren van het plaatje zijn.
Dat is in dit geval zeker gelukt
Ik ben dol op vosjes; die wat mij betreft de meest schattige hondachtigen zijn.
Waarschijnlijk omdat ze stiekem eigenlijk bij de katachtigen horen :-D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten