donderdag 29 maart 2018

Zesde kerstkaart 2018

Ergens klopt de telling niet want ik heb nog een aantal kerstkaarten en ik kom dus op een te groot aantal..
H'mmm zal binnenkort eens gaan tellen op die pagina welke er wel en niet bij horen :-)

Maar ondertussen dacht ik dus wel dat dit de zesde was.
Vind hem zelf heel mooi geworden en het is dan ook helemaal in mijn lievelings kleurtjes. 
Van dat verwaterde blauwig.
De vorm is gemaakt met eeen DDBD stencil/mal.



 Het plaatje is er eentje van een blad vol plaatjes. 
Bo Bunny dacht ik maar het kan ook Pion zijn.
Vooral deze met dat sneeuwpopje met dat schattige vogeltje op zijn neus. 
TE CUTE!!


Door deze kaart kwam ik er wel achter
 dat het een heel vervelend iets is om steeltjes weg te werken van dit soort bloemen.
Deze hebben een metalen steeltje. 
Dus online advies gevraagd en gekregen. Wel te laat voor deze kaart maar ach. 
Hier heb ik er zelf iets op gevonden :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten