vrijdag 25 augustus 2017

Baby kaart

Bij Anmacreatief op Facebook hebben ze een challenge die echt voor mij bijzonder lastig is.
Het thema is namelijk: Baby.
Nu heb ik niks met baby's en babykaarten zijn dan ook niet zo mijn ding.
En als ik het zo lees klinkt dat heel raar.
Maar weet je, ik heb bewust geen kinderen, vandaar.
Neemt niet weg dat ik een serieuze challenge niet gauw uit de weg ga.
En dit is hem geworden.


Het is er eentje in vintage kleurtjes geworden en niet het standaard roze of blauw.



Zeker het plaatje vind ik echt zo lief :-)
Maar ook de mini labeltjes doen het hier goed bij.
Wel even in de juiste kleur gesponsd/geverfd.


 En deze speldjes natuurlijk ook even in de juiste kleur geverfd.

De kaart mag ook meedoen met de challenge op cheerfulsketches blog.

http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/
Die deze leuke sketch als hun challenge hebben




4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zijn babykaarten niet zo jouw ding, heb je er toch wat moois van weten te maken!
    Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt!
    Bedank voor je deelname bij AnMaCreatief op FB.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margreet, dat is echt wel een leuke opsteker.
      En tja, ze zijn af en toe nodig :-D

      Verwijderen