maandag 28 augustus 2017

Be challenged: verhuisd



Voor de challenge bij "be challenged" krijg je altijd een model kaart en je mag hem versieren zoals je wilt.
Dit keer een kaart met twee in elkaar vallende cirkels op de voorkanten.
Erg leuk om te maken maar ik had niet echt inspiratie. Tot ik de cirkels voor me zag en ik het net een blikje vond dat open en dicht kan.


Een verf blik dus en natuurlijk zet je daar een schroevendraaier tussen om hem open te krijgen.



En is het blik eenmaal open dan kun je de groene verf zien:


Zo leuk om de negatieve letters  in de verf te maken:


Behangetje zit er bijna op.
Echt ik heb echt helemaal zitten genieten tijdens het maken van deze kaart.
Nog geen idee voor wie maar ik hoop dat ze net zo blij van het krijgen worden, als ik van het maken.
:-D





Geen opmerkingen:

Een reactie posten