zaterdag 5 augustus 2017

Workshop invallen

Vorige week als invaller de workshop gegeven bij de kaartenmaak workshop van Atelier-bij-de-hand.

De dames hebben daar om de week van een ander "les" en 1 van beide is een paar weken met vakantie. De eerste keer dat ik inviel hebben we een kaart gemaakt die de eigenaresse van de shop had uitgezocht/verzonnen.
De keer erna (vorige week dus) moest ik met de billen bloot.
De eigenaresse wilde graag dat ik eens liet zien wat er met de mallen van DDBD  gemaakt kan worden en dus heb ik gekozen voor de theekom.

Vergeten om er  zelf foto's van te nemen dus hier eentje wat de meiden er van gemaakt hebben (al kan ik niet met zekerheid zeggen dat 1 van de 3 niet door mij is gemaakt)


 Omdat er altijd koffieliefhebbers zijn en theeliefhebbers, heb ik de groep gewoon ieder haar eigen keuze laten maken. Leek me wel zo handig.

zoals te zien is de doilly zo geplakt dat er een thee zakje of koffie padje in past.
Ik vond het super eng om te doen, zo'n eerste keer, maar de dames vonden het erg leuk. Dus geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten