donderdag 31 augustus 2017

Dirty, messy and sparkling

Een dinnetje van mij is bijna jarig.
En dus ben ik even een kaartje gaan verzinnen.
Nu ben ik de laatste tijd nogal van het opruimen van restjes en dergelijke. 
Dus dit keer heb ik eens in de bak met stansjes gerommeld.

Daar zat zoveel leuks in dat het ook moeite kostte te verzinnen wat ik wilde gebruiken.
Dit is hem geworden:

Ik vond hem wel zoet genoeg om bij een vrouw te horen maar ook stoer genoeg om bij mijn vriendin te passen.


De tekst komt van een scrapvel. 
En eerlijk is eerlijk, ik vind haar eigenlijk wel het type dat daar dagelijks voor zorgt.



Nog een paar daagjes geduld en dan mag hij verstuurt. Ben benieuwd wat ze er van vindt.

Ze heeft hem ondertussen binnen en vond hem erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten