donderdag 31 augustus 2017

Kerst snoesje

Toen ik vorige keer een pakje toegestuurd kreeg van één van mijn handelaartjes, 
liet ze mij weten dat ze er 2 extra knipvellen bij had gedaan. 
De reden? Omdat het pakketje met papier en plaatjes wat ik besteld had, daar zaten de plaatjes een beetje van in de verdrukking toen zij ze geleverd kreeg. 
Dus die waren wat kreukelig.
De 2 knipvelletjes waren ook van snoesje en veel leuker dan degene die in het pakketje zaten :-)

En dus al erg gauw mee aan de slag gegaan.
Dit is hem geworden.


Ik vind het echt een snoesje geworden.


Het lint is een krijgertje van mijn liefste vriendinnetje. 
Zij had het besteld in de veronderstelling dat het zilverig van kleur was. 
Zij vond het te goud, ik vind het prachtig. Zeker voor dit soort kaarten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten