zaterdag 5 augustus 2017

Cirkel envelop van denim papier

Voor de workshop bij Atelier bij de hand probeer ik zoveel mogelijk de spullen te gebruiken die in de shop worden verkocht en de eigenaresse mag bepalen waarmee ik werk of wat ze onder de aandacht gebracht wil hebben.

Voor aankomende keer had ze gekozen voor het Denim Papier van MajaDesign.
Omdat ik er net daarvoor al een kaart mee gemaakt had voor een vriend vond ik dat nog geen simpele opdracht. 
Want om die kaart nu als workshop te gaan geven vond ik wel heel flauw (tegenover hem)

Dus in mijn ideeën box gaan zoeken wat ik leuk zou vinden om te doen. 
Nu was ik online al een paar keer tegen de envelop van cirkels aangelopen. 
Maar als envelop vind ik het net niks.  


Dus er een kaart omheen bedacht, want dan vind ik het wel weer grappig. 
Dan kun je er een boodschap inschrijven of er geld in stoppen. 


In dit geval heb ik gekozen voor een tekst stansje en een plaatje ook uit de serie van het MajaDesign papier. 
Het lint/koord hier op de foto was echter uit mijn privé voorraad en dat bleek zij niet te verkopen. En ook niets wat er op leek dus helaas heb ik dat dus moeten vervangen voor iets anders.

De stansjes die als achtergrond zijn gebruikt zijn van Crealies en de tekst stans is volgens mij van Marianne Design.

Het grappige "Cool" met het sterretje als achtergrond is trouwens de onderkant (het witte weggooi stukje bij andere papierlijnen) van een vel van het MajaDesign papier. Op ieder vel staat iets anders. Super leuk toch dat je zelfs dat randje kunt gebruiken?!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten