zaterdag 5 augustus 2017

Verjaardags Colbert

Voor een vriend van ons (zoon van een vriend maar daarmee niet minder onze vriend) zijn verjaardag een kaart gemaakt.
Hij wilde geld en dat vinden wij nu eenmaal niet leuk om (zo) te geven.
Omdat hij echt een leuke vlotte jongeman is met een goed gevoel voor kleding die hem staat, dacht ik gelijk aan iets in het geweldig leuke papier van MajaDesign (denim and friends).


Samen met het lint dat ik bij Kimya in een pakket ( met het Maja papier) heb gekocht en een stukje heel licht jute vond ik hem wel passend.
De mal is van MD; Collectables 1434 



Het labeltje (bovenaan links) heb ik niet vastgeplakt zodat er op de ene kant de boodschap kon.


En op de andere kant heb ik een soort zakje gemaakt waar het geld in kon.
Hij vond hem leuk en zo vonden wij het geld geven ook nog niet zo erg :-)
Al had ik wel in de kaart geschreven dat hij het labeltje even moest bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten