zaterdag 5 augustus 2017

Ballonnetje

Voor een aankomende keer workshop geven bij Atelier bij de hand had Anda dit keer een schudkaart in gedachten. En eigenlijk gewoon omdat ze net van die hele leuke setjes binnen had gekregen van Tonic. Dat zijn setjes van een aantal "venstertjes" en de bijpassende mal.
Ik koos voor de ballon/het ei gewoon omdat iedereen wel iets met de ster vorm en zo kan bedenken.
En dat gekke ei toch even wat meer werk kost om daar iets anders in te zien.

Hiervan heb ik een verjaardagskaart gemaakt.
Ik heb daarvoor het papier van "Simple stories; summer vibes" gebruikt als "cardstock" maar ook voor allerlei stukjes en stansjes.
Daarnaast heb ik uit het papier pakketje van Sn@p "bright color vibes" het geel- witte vel gebruikt.
Zowel de stipjes als de lijntjes zijde is echt leuk, al zijn de kleuren wat minder fel dan de verpakking van het spul doet vermoeden.


Op het papier van Summer vibes is de ene kant ook heel anders dan de andere kant. ik heb de bolletjes zijde gebruikt als buitenkant (zo zichtbaar) van de kaart en de andere kant (hier de binnenkant) als de zijde van de letters en 2 van de kadootjes. en de achtergrond van de ballon.


Zelf een tuitje aan de ballon gemaakt en in de ballon allerlei verschillende maten en kleuren pailletten gedaan. En aan het tuitje natuurlijk een touwtje van oranje wit Bakery Twine.
De stempel is van Yvonne Creations (YCCS 10011) die ik na het stempelen in ballonvorm heb uitgeknipt. En ook daar heb ik een touwtje van Bakery Twine aangemaakt.

De letters zijn van Double Do en het opengewerkte randje is van MD (LR0413)
De kadootjes zijn van Joy (6002/0351)
Details zijn voorzien van een subtiele glimmer met de Wink of Stella Brush pen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten