zaterdag 5 augustus 2017

Eerste eigen workshop

Afgelopen week de eerste eigen workshop gegeven bij de kaartenmaak workshop van Atelier-bij-de-hand.
Ik laat Anda (de eigenaresse) zelf kiezen wat ze wil dat ik ga maken.
Of eigenlijk beter gezegd; welke materialen of papier lijn ze graag onder de aandacht gebracht wil hebben. Tenslotte moet zij haar zaakje er van in leven houden.

Dit keer koos ze voor vintage papier van Craftandyou design; I love vintage
Dat hebben ze in verschillende kleuren maar ik koos voor een roze/paarsige.  Al heb ik lang met het blauwe vel in mijn handen gestaan.

Heb er dit van gemaakt met allemaal spulletjes die je daar in de winkel kunt vinden.



De bloem is zelf gemaakt en het plaatje is van: Pion Design. 
Een heel vel met allemaal vintage dieren plaatjes. Zo schattig.
Wel heel leuk om met dit prachtige papier te werken. Ik ben er echt verliefd op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten